Czy podobał ci się blog?

sobota, 31 marca 2012


Zaczarowana Dynia!

Zaczarowana Dynia zmienia maść konia na jedną z czterech, które są w niej dostępne. Są to Nietoperz, Kościotrup, Wampir i Duch. Każdy z tych wyglądów daje inny bonus.

Nietoperz dodaje do każdej z umiejętności 5 punktów. Co trzy dni jednak odejmuje od każdej z nich 15 punktów. 

Szkielet sprawia, że morale konia zawsze, niezależnie od okoliczności, wynoszą 100%.

Duch codziennie pozwala odwiedzić stronę i gospodarstwo hodowlane innego gracza. Nie można tam dokonać żadnych akcji koniem, ale kolejnego dnia powraca on z prezentami.

Wampir sprawia, że wszyscy jego konkurenci w zawodach tracą 5 punktów od każdej umiejętności.

Dynia - za każdym razem, kiedy koń z tą maścią obchodzi urodziny, przynosi equus, które jest stukrotnością wieku konia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz